
Gyakran Ismételt Kérdések
NÉHÁNY GYAKRAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS A SZOLGÁLTATÁSAINK KAPCSÁN, ÉS A RÁJUK ADOTT VÁLASZAINK
Hogyan kaphatok ajánlatot?
Ajánlatot kérhet tőlünk „Kapcsolat”oldalunkon található online űrlapunk kitöltésével vagy e-mailben.
Hogyan rendeljek futárt? Kell regisztrálnom?
Futárrendeléshez nem szükséges regisztrálni, de érdemes, mert így Ön kuponos kedvezményeket is tud aktiválni.
Nem találom a címzett országot a választható országok listájában!
Kérjük, hogy írjon nekünk online vagy e-mailen, illetve keressen minket telefonos elérhetőségünkön.
Külföldre csak az EU országaiba lehet küldeni csomagot?
Nem csak az EU országaiba lehet csomagot küldeni. Külföldi fuvarozási igény esetén kérjük, írjon nekünk e-mailt, hogy a részletek ismeretében pontos tájékoztatást tudjunk adni.
Mikor történik a csomagok felvétele?
A csomagokat1-2 munkanapon belül vesszük fel, kérjük, hogy az időpont pontosítása érdekében hívjon minket telefonon.
Van felára a papír alapú számlának?
Nincs felára, de kérjük, hogy jelezze előre, ha papír alapú számlára van szüksége.
Mi a maximális raklapméret, és súly amit szállítanak?
A raklapméret maximális magassága 2 méter, súlya 1100 kg.
Miért kell megadnom a csomagom tömegét és méreteit?
Azért, mert díjainkat csak a csomagok tömegének és méreteinek ismeretében tudjuk pontosan meghatározni.
Milyen árukat nem szállítanak?
Élő állatokon, nagyon tűzveszélyes és ADR anyagokon (veszélyes anyagok: gyúlékony folyadék, gázok; maró, toxikus és robbanóanyagok) kívül bármilyen áru szállítását tudjuk vállalni.
Hogyan kell becsomagolnom az árut?
Az árut pántoló szalaggal vagy stretch fóliával raklapra rögzítve kérjük becsomagolni.
Honnan tudom, hol van most a feladott csomagom?
Ügyfeleinknek követési kódot küldünk, amivel GPS-nyomkövető rendszerünkön belül valós időben követhetik áruik mozgását.
Van biztosítás a csomagokon?
Minden feladványra 5000 EUR árubiztosítást vállalunk a rakomány átadásáig. Amennyiben nagy értékű árut szeretne feladni, kérjük hívjon minket telefonon feladás előtt. Az esetleges károk megtérítését nemzetközi fuvarozás esetén a CMR, belföldi áruszállítás esetén a BÁF (belföldi árufuvarozói felelősségbiztosítás) garantálja.
Hogyan fizetheti a címzett a szállítás költségét?
A címzett szállítás előtt weboldalunkon gyorsan és biztonságosan - bankkártyával tudja kifizetni a szállítás költségét.
Mikor kézbesítik a csomagokat?
A csomagokat a megrendelés során megadott időpontban – pontosan kézbesítjük.
Mi történik, ha a futár nem tudja kézbesíteni a csomagot?
Ebben az esetben azonnal értesítjük a feladót, hogy egyeztessünk a probléma optimális megoldásáról.
Kap valamilyen értesítőt a címzett a csomagja érkezéséről?
Amennyiben Ön a rendelésben megadja a címzett telefonszámát, időben értesítjük őt a csomag érkezéséről; alapesetben pedig e-mailben küldünk értesítést.
Hogyan módosíthatom a címzett címét?
Ha a címzett címét szeretné módosítani, kérjük küldjön nekünk e-mailt, és hívjon minket telefonon is, hogy kérését minél gyorsabban tudjuk teljesíteni.
Milyen módon fizethetek?
Megrendelését Ön gyorsan és biztonságosan - bankkártyával tudja kifizetni weboldalunkon.
Számolnak fel útdíj és üzemanyag felárat?
Díjaink teljes pontossággal kiszámíthatóak a weboldalon található kalkulátorban, ezen kívül nincs semmilyen felár vagy rejtett költség.
A futár kiállt a csomagért, de mégsem akarok feladni.
Amennyiben mégsem szeretné feladni csomagját, kérjük jelezze nekünk időben. Minden esetet egyénileg vizsgálunk, és ha úgy ítéljük meg, hogy ügyfeleink hibáján kívül történt a késedelmes jelzés, visszautaljuk a szállítás díját. Bizonyos értékhatár feletti kiszállás esetén a fedezetet megtartjuk.
Tévedésből több rendelést adtam le, mi a teendőm?
Kérjük, jelezze nekünk minél hamarabb e-mailben vagy telefonon, és segítünk a rendelései rendezésében.
Meg kell címeznem a csomagot?
Igen, kérjük minden esetben címezze meg a csomagot.
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, mi a teendő?
Ha nem kapott visszaigazoló e-mailt, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben.
Leadtam a megbízást, mikor várhatom a futárt?
A futár 1-2 napon belül fog érkezni a csomagért, dekérjük, hogy az időpont pontosítása érdekében hívjon minket telefonon.
Lemondom a megbízást, de már fizettem. Visszakapom a pénzt?
Amennyiben Ön időben jelzi, hogy megrendelését lemondja, a díjat teljes egészében visszafizetjük, de ha csak a helyszínen értesít bennünket, akkor kiszállási díjat számítunk fel.
Hogyan tudom megváltoztatni vagy törölni a leadott kérelmet?
A megrendelést Ön telefonon vagy e-mailben is módosíthatja, vagy törölheti.
A címkézésnek nyomtatott szövegnek kell lennie?
Kérjük, hogy a lényegi információk szerepeljenek a raklapon. Cégünk munkatársai a raktárban felcímkézik a csomagokat a megfelelő módon.
A csomagom nagyobb tömegű, mint ahogy korábban feltüntettem. Ez esetben utólag kell rendeznem a különbözetet?
Ilyen esetekben értesítjük Önt az utólagos rendezés részleteiről.
Mit kell tennem, ha sérülten, megrongálva érkezik a csomagom?
Kérjük, hogy készítsen jól látható fényképeket a sérülésekről, és minél hamarabb jelezze ügyfélszolgálatunknak, hogy megfelelően kezelhessük a reklamációt.
Elveszett a csomagom! Mi a teendő?
Kérjük, hogy ez esetben azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy a lehető leghamarabb megtaláljuk az elveszett csomagokat.
Vissza a bejegyzésekhez